کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم چیست؟

در این مطلب میخوانید :

کرم دور چشم چیست؟

پوست اطراف چشم نازک‌ تر از پوست صورت ما است، این موضوع به این معنی که می‌ تواند سریع‌ تر خشک شود و در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش آسیب‌ پذیرتر باشد. حرکت مداوم ناشی از پلک زدن و حالات صورت به ایجاد خطوط و چین و چروک های اطراف چشم کمک می کند. دور چشم همچنین دارای سبوم (روغن) کمتری است و همین موضوع باعث می شود تا چین و چروک پس از مدتی در اطراف چشم شما ظاهر شود. کرم های زیر چشم یا همان کرم های دور چشم به طور خاص برای پوست ظریف اطراف چشم فرموله شده اند، بنابراین نسبت به لوسیون های صورت، ضخیم تر و حاوی نرم کننده ها و مواد حالت دهنده بیشتری هستند که می توانند به پوست زیر چشم شما کمک شایانی کنند تا در برابر چین و چروک در امان باشند.

کرم های دور چشم چگونه عمل می کنند؟

کرم های مرطوب کننده دور چشم حاوی نرم کننده ها یا مرطوب کننده ها یا ترکیبی از هر دو هستند که برای پوست زیر چشم و اطراف آن به شدت مناسب می باشند. نرم کننده ها مانند گلیسیرین، ترک ها و زبری ها را پر می کنند و به صاف شدن پوست شما کمک می کنند. همچنین کرم دور چشم به پوست اطراف چشم آبرسانی کرده و همین موضوع باعث می شود تا پوست اطراف چشم دیرتر خشک شود و دچار چین و چروک شود.

مزایای استفاده از کرم دور چشم چیست؟

مانند مرطوب‌ کننده‌ هایی که برای صورت خود استفاده می‌ کنید، کرم‌ های دور چشم شامل ترکیبات سودمند ترمیم‌ کننده و بازسازی‌ کننده پوست برای کمک به آبرسانی، کاهش ظاهر پف‌ کردگی و سیاهی دور چشم و دفاع در برابر اشعه‌ های UV و دیگر عوامل محیطی است. بسیاری از آن ها حاوی ترکیبات ضد پیری برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز هستند. همانطور که گفته شد این کرم ها می توانند به خوبی از پوست دور چشم شما محافظت کنند. همچنین پیشنهاد می شود مصرف کرم دور چشم را از سن 25 سالگی مصرف کنید تا در آینده دیرتر دچار چین و چروک دور چشم شوید.

کرم دور چشم چیست؟

چه کسانی باید از کرم دور چشم استفاده کنند؟ 

بسیاری از متخصصان و پزشکان توصیه می کنند؛ افرادی که دارای حلقه های تیره، پف چشم و دیگر موارد نظیر چین و چروک هستند از کرم دور چشم استفاده کنند. همچنین کرم دور چشم همانطور که پیش تر ذکر شد برای افراد بالای 25 سال مناسب بوده و می تواند جلوی پیری زودرس را بگیرد و این موضوع قطعا در زیبایی شما تاثیر خواهد داشت.

آیا کرم دور چشم ضروری است؟

اگر به دلیل افزایش سن چین و چروک دور چشم دارید، کرم دور چشم ممکن است موثرترین گزینه باشد. کرم دور چشم دارای نرم کننده و آبرسان بوده و برای پوست های دارای چین و چروک اطراف چشم مناسب است.  پیشنهاد می شود افراد جوان و  همچنین افراد کهنسال از این کرم استفاده کنند. همچنین توصیه می شود قبل از خرید و مصرف خودسرانه کرم دور چشم یا دیگر محصولات با پزشک پوست و موی خود مشورت کنید و سپس بهترین کرم مناسب پوست خود را تهیه و استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز