ما متعهد هستیم با استفاده از دانش، تخصص و مواد اولیه با کیفیت راه حل­هایی برای مراقبت حرفه­ای از پوست و مو ارائه داده و به ساخت جهانی زیباتر و سالم تر کمک کنیم.

بیانیه مأموریت (Mission Statement)

فروشگاه الی ژن متعهد است با استفاده از دانش، تخصص و مواد اولیه با کیفیت راه حل­‌هایی برای مراقبت حرفه‌­ای از پوست و مو ارائه داده و به ساخت جهانی زیباتر و سالم تر کمک کند و همچنین امکان خریدی مطمئن از محصولات این برند را همراه با کسب امتیازات و هدایای ویژه برای مشتریان میسر نموده است. 

بیانیه چشم انداز (Vision Statement)

ما می­خواهیم با جلب اعتماد مصرف­‌کنندگان و متخصصان یکی از بهترین و موثرترین برندها در محصولات پوست و مو باشیم.

ارزش‌ها (Values)

برای همکاری با شرکت آرین زیست جم روی دکمه زیر کلیک نمایید.

داستان برند

"ما از گاراژ شروع نکردیم، ما از یک لابراتوار مجهز شروع کردیم" این را یکی از موسسان می‌گوید.

در واقع دور اول تحریم‌ها در ابتدای دهه‌ی نود خورشیدی موجب شد موسسان ا‌ین شرکت که در دهه‌ی هشتاد وارد کننده و توزیع کننده محصولات پوست و مو بودند و حالا کسب و کار و زحمات خود را در خطر می‌دیدند و از طرف دیگر به لحاظ عاطفی با ده‌ها پرسنلی که با هم کار می‌کردند وابسته بودند و شغل آنها را در خطر می‌دیدند به فکر تولید محصولات مراقبت از پوست و مو در ایران بیفتند؛ به خصوص که یکی از موسسان سوابق ممتد و طولانی در کارخانجات تولید دارو داشت.

پس آنها شروع به تجهیز یک آزمایشگاه و مطالعه روی فرمولاسیون  محصولات مورد نیاز بازار ایران کردند.

مرور زمان و رسیدن دور دوم تحریم‌ها درستی فکر و تصمیم‌ موسسان را روشن کرد و از همین رهگذر با وجود جمع شدن کسب و کار سابق (واردات) نه تنها هیچ نیرویی از کار بی‌کار نشد، بلکه به سرعت در مسیر توسعه و جذب نیروی بیشتر قرار گرفتند و توانستند سبد کالایی گسترده در گروه‌های مختلف مراقبت از پوست و مو بسازند.

“اکنون هم ما در لابراتوارهای تخصصی خود مشغول مطالعه و تحقیق به منظور تولید محصولات با کیفیت هستیم” این جمله را همان موسس می‌گوید.